در جستجوی جهانی بهتر

وجویجهانی بهتر ‌ درجست 168 های ظاهری و جسمانی و ‌ به مبنایی تبدیل شد که بر اساس آن، ویژگی آمیخت. ‌ های فکریو اخلاقی درهم ‌ هایموروثی از نظر قابلیت ‌ تفاوت پس از شکست امپراتوری آلمان در جنگجهانی اول، رواندا و بوروندی با هامستعمرات ‌ قیمومتبلژیکقرارگرفتند.بلژیکی ‌ یمللتحت ‌ نظرجامعه ای اداره ‌ کمک بزرگان قوم توتسی و از طریق نظامی دوطبقه ‌ خود را به کردند؛ نظامیکه دوگانگی نژادیکاذب را تقویت و رابطه با هوتوهای ‌ می های هویتیِ استعماری ‌ کارت ۱۹۲۶ کرد. در سال ‌ تحقیرشده را بدتر می صادر شدند که بنا بر آنها، افراد یا توتسی یا هوتو بودند. این امر فرایندی های ‌ کشی را تسهیلکرد. بینسال ‌ های آتی وقوع نسل ‌ اداری بودکه در سال های ‌ که مصادف با دوران استعمارزدایی بود، ایدئولوژی ۱۹۶۱ و ۱۹۵۹ umu� یافتن از استعمارگرانسفیدپوست ‌ خواستار رهایی ‌ گرایهوتو ‌ بومی ( آنها بودند. در تخیل سیاسی *نژاد ‌ دستان «خارجی» حامی ‌ و هم )zungu ی استعماری، ‌ آور ازسلطه ‌ ها به نژادی بیگانه، به منبعیشرم ‌ هوتوها، توتسی دنبال انقلابدهقانیهوتوها وکسباستقلالدرسال ‌ مبدلشده بودند. به ، پادشاهیِ توتسی جای خود را به جمهوری رواندا داد که در آن ۱۹۶۲ ۱ اکثریت هوتو حکومت را در دست داشتند. حدود سی سال بعد، در ، پناهندگان توتسی در کشورهایهمسایهکه خواهان بازگشت ۱۹۹۰ اکتبر ی میهنی رواندا را تأسیسکردند و ‌ به سرزمین نیاکان خود بودند، جبهه ور شد. ‌ ترتیب، آتشجنگداخلی رواندا شعله ‌ این ‌ به * Hamitic

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2