مبانی مبارزه‌ی خشونت‌پرهیز

پرهیز ‌ ی خشونت ‌ مبانیِ مبارزه  98 ای برای بودن ‌ شیوه ِ پرهیزی یـک انتـزاع ‌ جـا بیـان شـد، خشـونت ‌ چـه تـا این ‌ بـا توجـه بـه آن پرهیزی فقط ‌ فلسـفی نیسـت. همچنیـن، خشـونت ِ اخلاقـی یـا یـک تجریـد ـرف هـم نیسـت. مردمانی در ِ ص ِ هـا و یـا یـک روش ‌ ای از تاکتیک ‌ مجموعـه ِ سـبب ‌ به ّ اند صرفا ‌ عظیمـی را پدیـد آورده ِ لات ّ شـان تحو ‌ مبـارزه بـرای آزادی یمنـی ِ طـور کـه یـک معتـرض ‌ انـد. همان ‌ حانه را نپذیرفته ّ مسـل ِ کـه مشـی ‌ آن تواننـد مـا را ‌ هـا نمی ‌ مـن گفـت، "آن ِ بـه یکـی از دوسـتان ۲۰۱۲ در سـال ایم!" البته ‌ هایمان را در خانـه باقی گذاشـته ‌ شکسـت بدهنـد چـرا که مـا تفنگ مـان ‌ نفرت دهنـد اگـر کـه مـا ‌ تـر و ماندگارتـری رخ می ‌ هـای عمیق ‌ دگرگونی 1 را در خانـه باقـی بگذاریم. ر شـدن ّ بینی برای متبح ‌ مـن امیـدوارم کـه ایـن کتـاب مقادیـری از روشـن مهـارت یافتیم، ّ در ایـن شـگرد را فراهـم کـرده باشـد. همیـن که در ایـن فن ِ تر [بـه امکان ‌ بیش ِ بینی ‌ امروزمـان بـا خوش ِ توانیـم خشـونت را در جهـان ‌ می ای ‌ اولیه ِ خام ‌ مـاده ِ کم ُ تـر ببینیـم. هر گونه خشـم، در ح ‌ مبارزه ‌ آن] و قابل ِ رفـع های همگانـی ‌ پرهیزی! (چـه آن خشـم توسـط رسـانه ‌ اسـت بـرای خشـونت هـای فاحـش در اقتصادمـان، یـا ‌ برانگیختـه شـده باشـد، یـا توسـط نابرابری آن ِ هـدر دادن ِ آن معادل ِ خـام ِ خشـم در شـکل ِ دیگـر.) ابراز ِ چیـز ‌ توسـط هر .است پندارنـد که وقتی ‌ یـک تاکتیـک می ِ عنـوان ‌ پرهیزی را به ‌ هـا خشـونت ‌ خیلی گونـه ‌ ی بهتـری نداشـته باشـند بایسـتی اتخـاذ شـود؛ چـون هر ‌ هیـچ گزینـه اقلیـت بـوده باشـد؛ ِ جو جـزء ‌ مسـالمت ِ یمنـی ِ رسـد آن معتـرض ‌ زمـان، بـه نظـر می ِ . بـا گذشـت 1 هـا در یمـن پدیـد ‌ حانه توسـط اکثـر گروه ّ مسـل ِ مشـی ِ اتخـاذ ِ پـی ‌ بـاری کـه در ‌ فاجعه ِ امـا وضعیـت تند! - م.ی � ف هسـ � لـ ُ خ ِ برهان ِ ق � طور از طریـ � ن سـ � ایـ ِ م � وای مفاهیـ � محتـ ِ د � ـ ّ مؤی ً ده اتفاقـا � آمـ

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2