مبانی مبارزه‌ی خشونت‌پرهیز

 پرهیز ‌ ی خشونت ‌ مبانیِ مبارزه 41 مبخش سو ایقرار داریم ‌ ی نیک: بدانیمکه درچه مرحله ‌ وسیله مشـهور ویتنامی خواسـتند ِ س بودایـی ّ ، مـدر 1 وقتـی از تیـچ نهـات هانـح ِ خود توضیح دهد پاسـخ داد، "بودیسـم 2 متعهـد" ِ "بودیسـم ِ ی مفهـوم ‌ دربـاره توانیـد بـه ‌ ] امـروزه شـما نمی ۱۹[". متعهـد فقـط همـان بودیسـم اسـت ها ‌ الانه برای ظهـور آن ارزش ّ که فع ‌ آن ‌ هـای معنـاوی وفادار بمانیـد مگر ‌ ارزش ِ رانـش ِ نفسـه عامـل ‌ هـا فی ‌ مـان ت ش کنیـد. ارزش ‌ جوی ‌ غیرصلح ِ در جهـان مناسـبی بـرای حرکـت در جهت درسـت هسـتند و خوب اسـت کـه این را مان ‌ بعدی ِ عملیـات ِ بـه یـاد داشـته باشـیم. با ایـن وجود، مـا نیاز بـه هدایـت شناسـد ‌ ی نبرد را می ‌ منطقـه ِ ماهـری کـه تهدیـدات ِ چـون خلبـان ‌ داریـم؛ هم ها ‌ پرهیزی را بـرای مواجهه بـا آن ‌ خشـونت ِ قـدرت چگونهو بلـد اسـت کـه .تـدارک ببیند هایی؟ ‌ پرهیزی اسـتفاده کنیم و در چـه قالب ‌ وقـت باید از خشـونت ‌ مـا چه .ی بعد بـه آن بپردازیم ‌ این سـؤالی اسـت که بایـد در مرحله تی کافی است؟ ّ شد ‌ پرهیز تا چه ‌ خشونت ِ مقاومت رسـیدگی ِ گیرنـد و اگر بدون ‌ می ‌ اندیشـی نشـوند، بالا ‌ منازعـات اگـر چاره 1. Thich Nhat Hanh 2. Engaged Buddhism

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2