مبانی مبارزه‌ی خشونت‌پرهیز

پرهیز ‌ ی خشونت ‌ مبانیِ مبارزه  90 ۳ ی ‌ بخشـی از اقـدام بـه قبولانـدن در مرحلـه ِ عنـوان ‌ کنـد. اعتصـاب غـذا به ِ اگـر محتمل باشـد که بـه مرگ ّ پرهیز، خصوصـا ‌ ی خشـونت ‌ از یـک منازعـه روشـی تواند ‌ می گـذارد منجـر شـود، ‌ کـس کـه پـای در ایـن راه می ‌ آن ِ خـود یـک وضعیت ِ ی ظالمانـه بودن ‌ دیگـران دربـاره ِ قدرتمنـد بـرای بیـدار کردن هـر رنجی جهت ِ شـما بـرای پذیرفتن ِ باشـد و نشـانی باشـد از رضای خاطر جای ترغیـب و راضی ‌ تواند به ‌ چنـد، ایـن روش می ‌ آن وضعیـت. هر ِ اص ح ویه وادار َ ر ِ عمال فشـار و زور به تغییـر ِ مقابـل، او را از طریـق ا ِ طـرف ِ کـردن دهـد. ‌ یـت بـا روح سـاتیاگراها قـرار می ّ کنـد کـه چنیـن امـری آن را در ضد عملی ِ عنـوان ‌ سـاتیاگراها (نه به ِ کنشـی ذیـل ِ عنوان ‌ ایـن اعتصـاب غـذا به ‌ بر ‌ بنا آخرین چـاره اختیار ِ عنـوان ‌ ی نفـس) فقـط باید کـه درسـت به ‌ بـرای تزکیـه ن ّ شـرایطی بسـیار دقیـق و معی ِ شـود و حتـی در آن وقـت هم فقط با رعایت :بدین شـرح کنـد باید مطمئن شـود که او شـخص ‌ یکـم، فـردی کـه اعتصـاب غذا می ● آن اسـت که فرد ِ این امر مسـتلزم مناسـب بـرای انجـام ایـن فداکاری اسـت. امیالـش را در دسـت داشـته باشـد (حتی مهـار میلش به زیسـتن را) و ِ مهـار .نبایـد نفرت از حریف در انگیزش او نقشـی داشـته باشـد ِ دوم، ایـن اقـدام بایسـتی کسـانی را مخاطـب قـرار دهـد کـه بـه احتمال ● هـا ‌ اگـر آن ترین کنـش ارتبـاط برقـرار کننـد. ‌ زیـاد بتواننـد بـا ایـن سـخت نیابند ‌ فـداکاری را در ِ ی از ربـط را احسـاس نکنند یا منطـق ّ حتـی چنـان حـد ِ طور اسـت)، اعتصاب غـذا راهکار ‌ غـرب اغلب این ِ چنـان کـه در جهـان ‌ (هم .جایـی خواهـد بـود ‌ به ‌ نا

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2