مبانی مبارزه‌ی خشونت‌پرهیز

 پرهیز ‌ ی خشونت ‌ مبانیِ مبارزه 25 های خودمان و شـرایطی که ‌ بـزرگ با حقیقـت را مطابق بـا ظرفیت ِ آزمایـش .شـویم انجـام دهیم ‌ بـا آن مواجـه می هایی گوناگون و در شـرایطی بسـیار ‌ مختلف به شـیوه ِ جـا که کاربران ‌ آن ‌ از پرهیزی را در کار گیرنـد، من ‌ تواننـد اصـل یـا نیـروی خشـونت ‌ متفـاوت می کـه سـعی کنم ‌ آن ‌ ام، بی ‌ آن اصـل یـا نیـرو متمرکـز شـده ِ جـا بـر خـود ‌ در این تواند بـه بهترین ‌ چگونـه می ً توضیـح دهـم کـه آن نیـرو دقیقا ّ بیـش از حـد مناسـب و قدری ِ سـاخت ‌ یک زیر ِ آوردن ‌ نحـو بـه کار گرفتـه شـود. بـا پدیـد ِ ای و جـذب وتحلیـل بردن ‌ پایـه ِ اصـول ِ کـردن ‌ درونی ِ ـل، در پـی ّ ی تخی ‌ ه ّ قـو ـن یـا ّ معی ِ ـت ّ پرهیزی را بـا هـر موقعی ‌ خشـونت ِ ـی ّ کل ِ توانیـم اصـل ‌ هـا می ‌ آن خودمـان را در ِ های خاص ‌ ورزی ‌ فـق دهیـم و البتـه بهتریـن عمل ِ مفروضـی و ]۸[. راسـتای آن بیابیـم و ترتیـب دهیم ای کهن ‌ ساتیاگراها: اصطلاحی نو برای قاعده ی "تاریخ" ممکن اسـت موجب این برداشـت شـود کـه حیات در ‌ مطالعـه هـا بـه ‌ ها و جنگ ‌ هـا، کشـمکش ‌ ناپذیـری از رقابت ‌ های پایان ‌ قالـب سلسـله چنان که ‌ خاطر نشـان کـرد که تاریـخ آن ۱۹۰۹ رود. امـا گانـدی از ‌ پیـش مـی ها ‌ زیسـتنش مشـغولیم، "ثبت و ضبطی اسـت از تمام گسـیختگی ِ ما به مشـق دهـد ‌ هـر یـا روح رخ می ِ نیـروی م ِ یکنواخـت ِ هایـی کـه در عملکـرد ‌ و وقفه ه ّ توج ِ هـر) مـورد ِ نیـروی روح (م ِ تاریـخ، طبیعـی بـودن ِ مرسـوم ِ ... در دانـش ماجرایـی فـرض ِ آن نیـرو اصـل ِ هـای عملکـرد ‌ جـای آن، وقفه ‌ نیسـت. [و به ] توجـه داشـته باشـید کـه گانـدی تـا ۹["]. شـود کـه بایـد روایـت شـود ‌ می

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2